Zamena artikla
Ukoliko ste nakon prijema pošiljke utvrdili da ste dobili pogrešan artikal, molimo Vas da ne otvarate proizvod, posebno ako je zapakovan u celofan, jer otvaranje može otežati ili onemogućiti njegov povrat.
Da bismo što efikasnije rešili situaciju, molimo Vas da pripremite sledeće podatke:
- Broj porudžbine (možete ga pronaći u e-mailu koji ste dobili kao potvrdu porudžbine)
- Ime i prezime poručioca
Nakon što prikupite ove informacije, kontaktirajte nas putem telefona na broj 061/4488700 ili putem e-maila na aleksandra@games4you.rs. Naš tim će odmah proveriti nastalu grešku i ponuditi Vam najpogodnije rešenje.
Rok za zamenu
Rok za zamenu pogrešno dostavljenog artikla je 30 dana od datuma prijema pošiljke. Ukoliko je ovaj rok iz bilo kog razloga istekao, slobodno nas kontaktirajte; ukoliko smo u mogućnosti, potrudićemo se da Vam pomognemo i u tom slučaju.
Troškovi isporuke pogrešno dostavljenog artikla
Ukoliko je do greške došlo našom krivicom, Games4you d.o.o. snosi sve troškove zamene artikla, bez izuzetka. Međutim, ako se ispostavi da je greška nastala od strane kupca, troškove zamene robe snosi kupac.
Naš cilj je Vaše zadovoljstvo, stoga ćemo učiniti sve što je u našoj moći da rešimo svaki problem na obostrano zadovoljstvo.